ill

Kul att man har gått och blivit sjuk.. Hur förkyld som helst och troligen feber. Så igår stannade jag bara hemma hela kvällen och kollade på tv, orkade inte göra något annat, och kände att jag ändå bara skulle bli sämre och jag gick ut.
Blir troligen hemma från skolan imorgon också, men ska försöka bli frisk till på tisdag, för då ska vi till Stockholm med klassen.

I fredags var jag i alla fall med Lisa och kollade Idol, det var mys :)
Det dåliga var att Robin åkte ut! Jag tyckte att Alice skulle ut, även fast hon är jätteduktig på att sjunga och så, så känns hon så tråkig att titta på. Men jag hoppas i alla fall på att Kevin vinner, vilket han troligen kommer att göra.


Vi hade även häftiga Idol-mössor på oss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

simba dulli

2008-12-10 @ 09:20:42
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0