Julstress

Den här dagen har jag hunnit med att köpa julklappar till halva släkten som jag ska till imorgon och fira jul med, och så har jag även träffat lite vänner som det var hundra år sedan jag såg, så det var roligt! Började dagen med att flänga omkring i alla affärer på stan för att hitta några julklappar med några kompisar. Käkade även pizza, ruskigt gott. Köpte en present till mamma och mormor och morfar sen också, och även en kofta till mig själv. Efter en lång dag på stan gick jag och Lisa hem till mig och tog det lugnt. Efter ett tag kom även Hansen med tre kompisar och rökte lite vattenpipa. Nu ska jag kolla om det är något bra på tv, så ska jag bara ligga och slöa hela kvällen! Ha't bra <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0