Tisdag

Dagen började med att jag vaknar klockan halv 9 av att Joline ringer! (Vi börjar kl 9). Jag får panik eftersom jag var tvungen att ta bussen som gick om 20 minuter, och jag var tvungen att gå från mig inom 10 minuter. Tänkte skita i det som jag i vanligt fall hade gjort, men idag var jag duktig och gjorde mig iordning på 10 minuter och sprang till bussen fort som fan, någon kanske kunde skymta en liten klump som sprang förbi i hög hastighet, isåfall var det jag.

Väl i skolan hade vi redovisning tillsammans med SPE2:orna. Fast vår grupp slapp redovisa, rätt skönt. När det var klart blev det film och fika med klassen. Kollade på "Mysteriet på Greveholm". Leif är bäst.



                                                    snöggingar


                                                         ät mig


                                           anna, bengan och jollan


                                                        haha


Lasse är bäst


                                                      Kul tjej


Kommentarer
Postat av: Elin

cooltjej_95 ;D <3

2008-12-17 @ 20:04:05
URL: http://elinmariagerdin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0