pärty

hejhopp.

Igår blev det fest hemma hos Oscar efter en lång dag med sol. Var mycket folk där och det var kul till en början, men mådde inte skitbra sen, så blev en lite halvkul kväll för mig, men som tur var var Adam med mig hela tiden och var hur snäll som helst :) Sov hos han och kom hem för ett tag sen. Ska snart in till stan och möta Joline för att lämna lite saker till henne och så, och så ska jag få min kamera som hon fick med sig igår. Så när jag kommer hem lägger jag in bilder. Efter stan ska jag hem direkt och duscha och fixa iordning mig, för ikväll blir det fest igen!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: jag med =D

2008-07-26 @ 20:33:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0