sommardag

Herregud, nu har jag inte skrivit på hundra år! Men tänkte faktiskt börja skriva mycket nu när jag har fått en kamera, så man har lite bilder att lägga in, så tråkigt med bara text tycker jag. Nu har det i alla fall gått flera veckor sedan jag skrev sist, och det har ju hänt lite saker emellan. Eller inte jättemycket kanske, men lite i allafall .. Det som har hänt är väl att det har festats en hel del på helgerna, solat på dagarna, shoppat, fyllt år, träffat kompisar, och träffat Adam några gånger, en skitsnäll och gullig kille :)


                                      adam

Kan berätta vad jag har gjort idag, orkar inte berätta om alla andra dagar jag inte skrivit om .. Idag har det i alla fall varit jättebra väder så jag och Lisa drog till Forsbybadet och badade och solade och hade det mys. Jag är ju så duktig så jag glömde min handduk hemma, så fick ligga blöt på mina och lisas kläder, skönt! haha. Just nu sitter jag själv hemma, pappa och syrran kommer hem imorgon. Skönt att vara ensam! Imorgon blir det fest för hela slanten, och lika på lördag :) Kulkul!


Lisa
                                                           lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa

woho :) snygg man får va!

2008-07-25 @ 13:30:54
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0