sommarkväll

Igår blev det sommarkväll med Lisa, Anna W, Anna S, Joline, Evelina och lite fler som man träffade där :) Började med att vi tjejer grillade hos mig i stan, myyys. Sen drog vi ut på stan och träffade lite folk, träffade Adam och hans kompisar där också så gick lite med dom. På scenen var det Ola som sjöng, ingen superhit precis, haha. Har aldrig riktigt gillat honom, men duger att lyssna på i alla fall. Vid 11-tiden cyklade jag, adam och hans kompisar hem till Valbo. Jag och Adam drog till han och sov, och hans kompisar hem till dom.


Bilder från kvällen!

sommarkväll
lisa, joline och anna!


joline & jag


hanna och elin!


Karlsson på taket uppträdde :)


Babsan bakom scenen, haha.



Adam äter nudlar :)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0