alfta

I fredags blev det fest, men orkar inte skriva om allt som hände. I lördags var jag bara hemma hela dagen, sov typ hela tiden och gjorde ingenting. Helt död

Idag är det söndag och jag, mamma och Anna (min lillasyster) har precis kommit till Alfta. Mormor och morfar bor här så vi är här och hälsar på. När vi kom hit var kusinerna också här, men dom hade redan varit här i några dagar så dom skulle precis åka hem när vi kom hit. Hann bara vara med dom ett litet tag. Vi ska i alla fall vara här till på tisdag. Imorgon ska vi till stugan som ligger en halvtimme härifrån, för att städa upp lite och göra iordning, så man kan åka dit under sommaren och sova där och ha mys. Inte för att det är en sån jättefin och mysig stuga, men den duger ;b Jag och Lisa tänkte åka upp dit om några veckor kanske och ta med oss lite folk och sova över och så. Får se vilka det blir .. Blir väl också att vi hälsar på gammelmorfar imorgon. Han bor också här i Alfta.

mormor och morfar

mormor och morfar för typ ett år sen (:


Kommentarer
Postat av: jessica

du har ju också en fin blogg :)

2008-06-15 @ 18:55:50
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: caroline

naaw vad söta dom är tsm:)

2008-06-15 @ 18:59:13
URL: http://cajjomell.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0