Lisadag

Var ett tag sen jag skrev nu, men måste ta tag i det här nu känner jag, haha :>
Idag har jag först varit i skolan. Hade knappt några lektioner. Först var vi i kyrkan och gick igenom hur vi skulle stå och gå och såntdär inför avslutningen. Efter det gick vi tillbaka till skolan, för att ha matte och spanska. Gjorde inte så mycket på dom, fikade lite och hade betygsinformation. Sedan hade vi lunch och efter det slutade vi, skönt.
När jag kom hem låg jag ute och solade lite och åt. Efter det gick jag och mötte Lisa. Vi gick till macken och köpte en varsin glass (:  Två Nogger blev det. Efter glassarna gick vi hem till Lisa och snackade och skrattade en massa åt olika saker .. haha. Nu sitter jag här vid datorn hos Lisa och hon ligger i soffan bredvid och kollar på tv, på "Frusna män söker kärlek". Där borde min pappa vara med tycker jag, haha. Annars händer det väl inte så mycket mer, jag ska nog snart pallra mig hemmåt. Imorgon blir det städa ur och lämna in skåpnyckeln, sköönt. Sedan ska hela skolan gå till Hille IP (fotbollsplaner mm.) för att spela fotboll och göra olika aktiviteter. Gör det varje år, inte det roligaste men det funkar väl. Så skönt nu att vi inte har några fler vanliga lektioner kvar nu, och på måndag åker vi i klassen till stockholm :)  puuss!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, vilka jävla sorter det fanns! :P

2008-06-04 @ 21:19:41
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0