Midsommarafton

Hejsan! Var längesen jag skrev nu. Kände att jag ville skriva av mig lite nu om vad som har hänt. I fredags var det ju midsommarafton, och den blev jättelyckad! Började med att jag träffade Lisa, Emma och Emmas kille Patrick på Willys, för vi skulle handla lite mat och sånt eftersom vi skulle grilla hemma hos Emma i Sätra. Blev att vi köpte kött och pommes frites, och lite annat smått och goott. Patrick skjutsade oss hem till Emma, och där blev det lite kortspel medans vi väntade på att maten skulle bli klar. Efter ett tag kom Matilda, Ida, Sandra och Linda. Vid 4 ungefär började vi käka, riktigt gott var det också. Sen vid 5 började vi förfesta. Blev en massa kortspel då också, och hade hur kul som helst, haha. Vid 9 tog vi bussen från Sätra till stan, och från stan tog vi bussen till Valbo för Oscar skulle ha fest. I början var det nästan bara vi tjejer där, men efter ett tag kom det fler folk, och det blev riktigt kul :) Lyckad kväll!



 
 


Kommentarer
Postat av: E.

Hihi, cute :)

Puss.

2008-08-05 @ 17:35:18
URL: http://petite.nu

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0