Skolavslutning

Skolavslutning igår! Känns skitskönt att ha gått ut 9:an nu, och få börja i en ny skola och ny klass. Men känns ändå tråkigt att lämna dom man har gått med i 3 år nu. Aja, igår var vi först i skolan och tittade på några som sjöng, spelade teater och dansade ute på en scen utanför skolan, men kunde inte kolla på hela eftersom det regnade så jävla mycket. Vädret förstörde ju hela avslutningen. Efter uppträdandet gick vi till klassrummet och fikade, och sen gick vi till slut till kyrkan. Där höll rektorn tal och vi 9:or fick ta emot betygen och en ros och sånt där. När allt var klart i kyrkan åkte jag hem med mamma och åt, och sen kom lisa förbi en sväng och gav mig en ros :) gulligt. Hon stack rätt snabbt, och efter henne kom Anna Wahlman. Vi började göra oss iordning lite till kvällen, och efter ett tag kom Oscar och var här ett tag. Sen kom Carro också. Vi förfestade lite här, och efter det drog vi till Bomhus hem till Emma Öberg för hon hade fest. Där var det kul, fast var inte så jättemycket folk, men var ändå kul eftersom man kände ganska många där. Rebecca, Fanny och Alexandra från våran klass kom också dit ett tag. Vid 23.00 åkte vi in till stan och gick till Mc Donald's och åt lite. Sen tog jag, Anna, Rebecca, Fanny, Alex, Dennis, August och Oscar en taxi till Hille, för där hade dom från våran klass fest i en lokal. Men när vi väl kommer dit höll dom på att städa och dra därifrån, så det blev ju inte så mycket mer den kvällen. Peter och nån till skjutsade hem mig, Anna, Oscar, Dennis och August hem till mig i stan, så sov vi där.



Jag, Rebecca, Fanny & Ulrika.
      
Jag, Rebecca, Fanny & Ulrika i skolan på avslutningen.



 


Kommentarer
Postat av: Lisa

sällan man aldrig får hänga på dig :)

2008-06-12 @ 21:50:00
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: pruttunge från BÅga

EmmAEkman (= (=

2008-09-07 @ 18:18:18

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0