Stockholm

Igår var 9:orna på skolan i Stockholm. När vi först kom dit gick jag med Rebecca och Ulrika och kikade runt lite på stan och så. Jag köpte ett par shorts, solbrillor och en tunn kofta. När vi var klara på stan åkte vi vidare med bussen till Gröna Lund. Där var det skoj, åkte en massa karuseller och annat kul, men man mådde ju riktigt illa sen när man skulle åka hem. Hur trött som helst var jag också. Vi åkte hem vid 21.30, så var hemma ungefär 11.00 i Gävle. Bussen stannade vid våran skola, och eftersom det är en bit hem och varken jag eller anna orkade gå hem, så fick vi skjuts av Robin på hans EPA-traktor flak, haha. Rebecca, Ulrika och Johan följde också med. Robin skjutsade hem Anna och mig till Anna så sov jag där. Bilder kommer nog senare.


haha, rätt gammal bild på Anna.

haha, gammal bild på Anna i skolan.

Kommentarer
Postat av: andrea

fin blogg. läs och kommentera min <3

2008-06-11 @ 20:57:20
URL: http://byness.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0