Stugan

Var riktigt trött imorse när jag vaknade, fattar inte varför men så var det. Gick upp och duschade och bara slängde på mig några sköna kläder. Satte upp håret i en bulle på huvve och åkte sen med mamma, Anna och morfar till stugan och var där ett tag. Satt vid bryggan och fikade lite och så. Fast själva stugan var inte så fräsch, skulle behövas måla om och rustas upp lite. Vet inte om det blir något åka upp dit i sommar för mig och mina kompisar. Det får isåfall bli nån annan sommar när det är lite fräschare. Fullt med skog och buskar var det där också, man såg ju knappt stugan, så det var inte så jättefin utsikt, haha. Känns inte som att det är värt att först åka tåg en timme, sen åka bil en timme för att ta sig dit heller. Så nej, det blir det nog inte!



  

Kommentarer
Postat av: anna

jag dullig :)

2008-06-17 @ 14:37:04

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0