Tisdag

Igår började dagen med att Lisa kom till mig vid halv 12. Först gjorde vi milkshake och tittade på "Festival", en gammal goding. Man blir så sugen på att dra till nån festival, typ peace&love när man ser den. Tänkte ju egentligen dra dit, men blev inte så för typ ingen av oss som ville åka har pengar, haha. Efter filmen i alla fall gick vi till ungdomsmottagningen, och hem till mig igen sen efter det. Blev att vi kollade på några avsnitt av OC då. Senare vid halv 8 gick vi ner på stan och köpte hem mat från Mc Donals. Hur gott som helst! Åt det medans vi kollade på Allsång på Skansen :) Dit ska vi åka i sommar också, kulkul. Lisa drog hem vid 9, och senare på kvällen var jag med Sebbe. Vi kollade på film och så :)

             
 haha, gammal bild på Lisa                                                sebbeboy
                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sebbe? :)

2008-06-25 @ 22:56:14
Postat av: bettan

uuuuh, sebbe ;)

2008-06-26 @ 07:02:47
Postat av: Emma

henriksson :)vem undrar? :)

2008-06-26 @ 14:42:54
URL: http://emmathereseekman.blogg.se/
Postat av: MH

Helt klart mitt favoritprogram ;)

2008-07-20 @ 19:56:23
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0