Boulongern

tjaaa.

Igår var det måndag, vilket betyder att det var skola som vanligt. Men nu är det inte långt kvar tills vi slutar, bara två veckor ju! Kändes som att dagen gick rätt fort ändå, var kanske för att vi hade ganska så slappa lektioner ;> Efter skolan åkte jag hem till mamma inne i stan, och tog det mest lugnt, satt ute på balkongen med datorn och åt glass, sommarsommar. Efter ett tag frågade Lisa om jag ville hitta på något, så vi drog till boulongern och satt där och snackade om vad som skulle hända i sommar och så, vi har en hel del planer och det kommer bli en hur bra sommar som helst känns det som (:

Bilder från boulongern

image16


image17


image18


image19



Efter Lisa hade åkt hem med bussen tio i nio ringde Sofia mig och frågade vart jag var någonstans, för hon och Camilla var också på stan. Så dom kom upp till mig ett tag, snackade lite gamla minnen och så, haha.


image20

                                             Sofia


Kommentarer
Postat av: Lisa

men du skulle ju lägga in bilden på dig också .. skicka den iaf! :)

2008-05-27 @ 21:39:59
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Amanda

Diggar verkligen dom skorna!! Såg den på Lisas blogg också, gryyymt snygga. :)

2008-05-28 @ 17:41:00
URL: http://cashias.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0