hej

Sitter hemma hos Adam nu, fast han gick precis till sin fotbollsavslutning, kommer hem om en och en halv timme typ. Under tiden tänkte jag plugga till spanskaprovet imorgon.. Sen ska jag leta upp en film att ladda ner till han kommer hem ;)

Idag var jag först i skolan, hade företagsekonomiprov, gick väl ganska bra..
Efter skolan träffade jag Lisa i stan, vi gick hem till mig en snabbis och efter det tog vi bussen till Valbo Köpis. Kikade runt lite och åt Sibylla ;p Efter ett tag kom Adam också, sen skjutsade vi Lisa till stan för hon skulle hem, och jag och Adam åkte hem till han, och nu sitter jag som sagt här och gör absolut ingenting. Men måste börja plugga nu, hejs! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0