:)

Igår var jag med Adam, åkte till han vid 7 tiden. Vi tog det bara lugnt där hemma, tittade på film och hade det mys. Han skjutsade precis hem mig, för han och hans kompisar skulle ändå in till stan. Nu sitter jag här i sängen med en hel hög med skolböcker. Tänkte vara lite duktig och plugga så man inte ligger efter imorgon. Idag är det söndag. För mig känns söndagar som en dag där man bara är hemma och tar det lugnt, och kanske gör det sista som behövs göras inför veckan som kommer. Mina söndagar brukar alltid vara väldigt lugna, som idag. Tycker det är rätt skönt, speciellt om det har varit en galen helg ;), vilket det inte har varit nu, men ändå .. vad brukar ni göra på söndagar?

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0