partaj

Blev inte riktigt som väntat igår. Började förfesta lite här med Sofia, sen kom Joline, Anna, Adam, Sean, Fredde, Anton och Jocke också. Och efter det ännu fler folk, så det blev att vi stannade här hela kvällen och festade istället. Kanske inte var så smart eftersom mamma kom hem vid halv 2.. Såg ut som ett kaos här hemma då, så hon blev ju inte glad direkt. Men vafan, lev livet.

Adam och Anna S sov här också. Anna tog 10-tåget hem, medans jag och Adam sov till 12. Han åkte hem för ett tag sen.

Nu måste jag snart börja packa, ska åka till pappa och vara där i en vecka nu.

PUSS.

 
                                         bilder från andra festerier

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wohow, najs :D

2008-09-16 @ 20:11:25
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: hannah

känner du hanna johansson? isåfall har jag träffat dig tror jag :P ja det kan jag göra. men jag kontaktar dig när jag har tid och det blir väl antagligen på söndag! :)

2008-09-26 @ 23:27:02
URL: http://hforsmark.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0