Monday you can fall apart

Sitter här vid köksbordet nu med choklad och jouice. Borde plugga som en galning egentligen, men jag känner verkligen att jag inte orkar just nu. Får väl ta och göra ett ryck om ett tag. Har två prov i veckan, företagsekonomi och spanska. Känner att jag kan spanskan någorlunda, men inte Fe!
Nej, nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och kolla på tv, så man orkar plugga någongång! (vilket jag troligen ändå inte kommer göra) ..


Jag & Joline i skolan, trötta tjejer ..

Kommentarer
Postat av: FRÅN APELsINjouice

alltså, hej. eller vad vet jag? vad gör du? eller nej.. eller förlåt.. jag mena, hejsan! jag vet inte.. huvudsaken vi är överens..eller jag vet inte.. är vi det eller vadå? fattar ingenting.. heheh hej?...nån ?

2009-02-23 @ 18:38:49
Postat av: Svar på tal:

Hejsan! Hade du glömt mig? nejdå! inte trötta tjejer, pigga tjejer som ständigt tvingas ha match.. taggaskitenuralla.

2009-05-19 @ 20:40:20

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0