Sunday

Idag har jag hjälpt Joline att flytta ner en massa saker till förrådet och fixat och donat lite i hennes lägenhet, trots att jag mådde illa som en gås. Jolines pappa kom och hämtade oss mitt på dagen också, så åkte vi till Willy's och storhandlade till Jolines tomma kylskåp! Själv köpte jag en cola, en godispåse och ett glasspaket, gött.
När vi kom hem började vi laga mat och sen blev det sitta och dega & fetta framför tv:n. Man får ju inte missa höjdpunkten på söndagar, "Mia och Klara". Bästa tv-programmet. Det måste ni se nästa söndag, kl. 20.00 på 1:an!
Anna Svärd kom förbi ett tag också och tittade på det med oss. Sedan tog jag halv tio bussen hem till mig. Härlig slapp-söndag!



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0