Fridaynight

Freeedag! Äntligen helg. Har fått så dåligt schema nu, slutar runt 4 nästan varje dag.. Så nu är jag död.
Har i alla fall varit med Joline och Ida ikväll och tittat på film, hyrde nån som jag inte kommer ihåg vad den heter, men var ungefär som en American Pie film, ganska puckad men kul, hah.
Nu har jag precis kommit hem, och sitter här och funderar över vad jag ska göra. Blir nog bara hemma, är så tired.
Förresten så har Joline (min andra hälft) som alla säger, haha, fått en lägenhet, så hon flyttar in den första februari! Kommer bli så bra, är glad för hennes skull.





Kommentarer
Postat av: idanilsson

haha, snygg bild på mig x)

2009-01-17 @ 13:28:18
Postat av: kussisen

adilli <;

2009-01-17 @ 20:43:30

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0