Ohändelserik helg ..

Har varit en riktigt lugn helg för mig..

I fredags var jag först på IKEA med Joline och sedan på bio "Benjamin Buttons otroliga liv" med Joline och Ida, och den var verkligen jättebra och sorlig, men lite seg emellanåt också.

Lördagen bestod av ingenting. Jag satt bara hemma med pappa och kollade på tv medan alla andra var ute och festade och hade kul, haha. Jag var hur taggad som helst ett tag på att åka till festen i valbo som alla var på, men min dricka som jag hade låg i Ockelbo hemma hos Joline, och jag hade varken skor eller kläder att festa i, så det kändes onödigt på något sätt, eftersom klockan var runt elva på kvällen när jag funderade på att åka dit. Så det blev bara en av de tråkigaste lördagarna jag har haft! Men det känns skönt nu att jag bara var hemma, så man är pigg och mer taggad tills alla fester som kommer nu framöver. Rätt många som fyller 18 och så nu ju. Och nästa helg flyttar Joline in i nya lägenheten, så jag ska hjälpa henne med det också :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0