Saturday

Nu sitter jag här i handduken och har precis duschat. Ska börja göra mig iordning lite nu för ska iväg och fixa lite saker inför kvällen. Ska köpa ett par tights och sen ska jag till Lisa och hämta ett par skor. Efter jag har hämtat dem ska jag direkt hem till Joline och hjälpa henne med flytten igen, det är idag sängen och lite möbler kommer dit. Hennes föräldrar kommer antagligen också vara där och hjälpa till, men när dem har dragit blir det till att börja förfesta! Ska till Andersberg och festa ikväll, känner på mig att det kommer bli en riktigt lyckad kväll, har nämligen inte festat sedan nyår, vilket är ett stort uppehåll för mig, haha. Så nu jävlar blir det party!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Hahha :* Nja, jag är så blyg och rädd för att stå inför folk, så jag skulle säkert inte göra det trots att jag visste att jag kunde sjunga. För i nuläget kan jag varken sjunga fint eller stå framför människor ;D

2009-01-31 @ 21:06:38
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0