KLARI GÄSTBLOGGAR

Hej ALLA Emmsis läsare. Emma ska få en grym design inom kort... Vill ni skicka idolbilder eller knäppa kort med Emma på stan får ni skicka bilderna till mig först då jag vill godkänna de. Anledningen till att Emma inte bloggat på ett tag är att hon varit så upptagen med galapremiärer och intervjuer. Aftonbladet hit och Expressen dit...  Förresten, läs min blogg HÄR. Eller läs inte om du inte vill...

Nu börjar Bonde söker fru, jag kan även meddela att Emma sitter bänkad framför teveapparaten för att se var bönderna hittar på. Antar jag?


Kommentarer
Postat av: bajs

jag dör. jag vill åxå ha en ny design!

2009-11-19 @ 17:07:11
Postat av: kuss

HAHHAHAHHHAHAHAHHA, förresten fyfan vilken trött bloggjävel, du sover till och med på bilden. HAHHA fyfan vad kul :D ingen illa ment, bara TUL.

2009-11-19 @ 17:08:12
Postat av: Emmsi

Hahaha! Men den ska inte se ut såhär! Typ allt ska ändras, men klara ska göra det ikväll! HIHIH

2009-11-19 @ 19:16:40

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0