WEDNESDAY

Idag har min halva dag spenderats på Högskolan. Vi har varit där med skolan och varit på olika föreläsningar och 2 teatrar. "Ung utan pung" var helt klart bäst! Skrattade var och varannan sekund. Till lunch fick man en varsin påse innehållande baugette, yoghurt, äpple och festis. Jag och Joline gick och satte oss på något konstigt ställe där vi åt och skrattade i princip hela tiden, åt.. fina smaragder :)
Dagen på högskolan slutade runt 3 tiden. Jag åkte direkt hem till pappa och lade mig i soffan och.... somnade. Hehe. Så skönt.
Jag ska väl inte göra så mycket vettigt ikväll.. Ser fram emot Bonde söker fru i alla fall! "Vaad tyckeRU om migRÅ?" ;)

Hörs då.

Kommentarer
Postat av: mitt namn? säg ditt ist! VAFAN

SÄLLAN DU SOMNAR!!!!!!!!!!!!!dör

2009-11-04 @ 19:25:16
Postat av: Anonym

du är mmin tönt :) o jag vill gärna bli din krokant!!!

2009-11-04 @ 19:52:10
URL: http://beatricelarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

klaaart jag fortsätter så, pussssssss

2009-11-10 @ 16:40:33
URL: http://beatricelarsson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Kom ihåg mig?

Msn-adress? (publiceras ej)

Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0